Jaką domenę wybrać?
Przy zakładaniu internetowego serwisu, zajmującego się e-handlem, bardzo ważny jest właściwy wybór domeny. Można wręcz powiedzieć, że jest kluczowy dla powodzenia całego przedsięwzięcia. Dlaczego tak wiele zależy od tych kilku liter poprzedzonych kropką? Ponieważ raz wybrane, najczęściej stają się niemożliwe do zmiany. Adres internetowy sklepu, co oczywiste – zawierający domenę w postaci rozszerzenia – będzie pojawiał się...
Czy Internet to żyła złota?
Prowadzenie przedsiębiorstwa to wymagająca praca. Chodzi nie tylko o to, by zbilansować zyski i straty, ale też szukać nowych sposobów na inwestowanie swoich aktywów. Niektórzy właściciele firm decydują się na to, by wprowadzić swój biznes na szerokie wody Internetu. Czy globalna sieć można przyrównać do żyły złota? W pewnym sensie tak, dzięki odpowiednio pozycjonowanej stronie internetowej, nasza oferta może dotrzeć do szerokiego...
Zwiększamy liczbę klientów – reklama
Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Pomaga nie tylko promować towary i usługi, które świadczy nasza firma, ale tez przyciąga kolejnych klientów. Bez względu na to, czy prowadzimy działalność stacjonarną, czy internetową, warto rozejrzeć się za agencją, która ma coś do zaproponowania w temacie marketingu. Jakie kampanie reklamowe najlepiej wybrać? Które się sprawdzają i są godne polecenia? Wachlarz ofert jest bardzo...
Reklama – klucz do zarabiania w Internecie
Na czym zarobić w Internecie, jeśli nie na reklamach? Przedsiębiorcy i ludzie z pasjami tworzą wymyślne portale i witryny nie tyko po to, by prezentować swoje treści albo rozwijać zainteresowania, ale przede wszystkim w tym celu, by przyciągnąć odwiedzających. Im większa liczba przeglądających stronę www, tym większe zainteresowanie ze strony reklamodawców. Ale w jaki sposób na tym zarabiać? Odpowiedzią jest wyjaśnienie sposobu...
Rozwój internetowego biznesu
Samo posiadanie sklepu internetowego to nie wszystko. Żyjemy w czasach, w których konkurencja jest ogromna i trzeba nieźle się wysilić, by zainteresować potencjalnego klienta właśnie naszą ofertą. W tym celu przeprowadzane są kampanie reklamowe, zakupuje się powierzchnie medialne i zamawia profesjonalne zdjęcia – wszystko po to, by trafić do jak największego grona odbiorców, Najlepiej, gdy jest to grupa docelowa, czyli taka, dla...
Najnowsze komentarze