Zwiększamy liczbę wyświetleń na stronie internetowej
Cały zysk związany z internetowym biznesem ma ścisły związek z tym jak wiele wyświetleń i odsłon uzbiera nasz serwis. Reklamodawcy wiele płacą, jeśli strona jest odwiedzana przez kilkanaście tysięcy osób dziennie. By uzyskać tak wyśmienity wynik, potrzebny jest niemały wysiłek. Po pierwsze, portal musi poruszać temat, który jest interesujący. Co więcej, styl, w którym będzie prowadzony, ma przyciągać. Teksty muszą być pisane z...
Popularne w Internecie tematy
Aby uzyskać wysoką liczbę wyświetleń serwisu internetowego, nie wystarczy przygotować ciekawy, przykuwający uwagę layout. Potrzeba czegoś, co nie daje się zmierzyć w kilobajtach – dobrego pomysłu. Temat, motto, myśl przewodnia – bez względu na to, jakiej nazwy użyjemy, chodzi o to, by przyciągnąć czytelników właśnie do nas. Ostatnimi czasy bardzo wiele mówi się na temat zarabiania pieniędzy bez wychodzenia z domu. Chodzi o...
Moda na bloga
Coraz więcej młodych osób szuka sposobów, aby uzewnętrznić swoje pasje i podzielić się twórczością ze światem. W jaki sposób artyści docierają do szerokiego grona odbiorców? Jednym z najlepiej sprzedających się mediów jest Internet. Ta globalna sieć pozwala publikować prace, poezję lub prozę jednym kliknięciem. Instrumentem, który wykorzystują internauci, są blogi. W jaki sposób stać się posiadaczem jednego z nich? Jak stworzyć bloga?...
Jak prowadzić biznes internetowy i nie zbankrutować
Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że – w przeciwieństwie do stacjonarnego sklepu – prowadzenie firmy opartej głównie na handlu internetowym, niewiele kosztuje. Nic bardziej mylnego. To prawda, że korzystając z sieci Internet nie trzeba płacić tak wysokich rachunków, ani opłat za czynsz. Jednak trzeba liczyć się z inn mi wydatkami. Samo utrzymanie serwisu wymaga płacenia miesięcznego abonamentu. Co zrobić, żeby w...
Czy kampania reklamowa musi być trudna?
Wiele firm pragnie szeroko rozreklamować swoją działalność, by – jeśli możliwe – w krótkim czasie dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby odbiorców. To niełatwe zadanie. Jeden człowiek to zdecydowanie za mało, aby poradzić sobie ze wszystkimi wyzwaniami, jakie wiążą się z prowadzeniem kampanii reklamowej. Z drugiej strony, angażowanie zespołu pracowników, może się okazać zbyt dużym obciążeniem dla firmy i zagrozić załamaniem...
Najnowsze komentarze