Udana grafika to udana reklama
Czy próbowaliście kiedyś własnoręcznie, bez używania profesjonalnych narzędzi, przygotować reklamę do wyświetlenia na stronie www? Jeżeli tak, to wiecie jak trudne jest to zadanie. Osoby, które nie dysponują sprzętem potrzebnym przy tego typu zadaniach, mogą nie poradzić sobie z problemami i technicznymi niuansami, powstałymi w czasie realizacji projektu. Na przykład nie wystarczy użyć wysokiej jakości zdjęcia. Jego format i sposób...
Popularne w Internecie tematy
Aby uzyskać wysoką liczbę wyświetleń serwisu internetowego, nie wystarczy przygotować ciekawy, przykuwający uwagę layout. Potrzeba czegoś, co nie daje się zmierzyć w kilobajtach – dobrego pomysłu. Temat, motto, myśl przewodnia – bez względu na to, jakiej nazwy użyjemy, chodzi o to, by przyciągnąć czytelników właśnie do nas. Ostatnimi czasy bardzo wiele mówi się na temat zarabiania pieniędzy bez wychodzenia z domu. Chodzi o...
Usługi w agencjach reklamowych
Czym zajmuje się agencja reklamowa? Szeroko pojętym marketingiem. Jej zadaniem i usług, którą sprzedaje, będzie między innymi przygotowywanie wysokiej jakości fotografii, ukazujących towary, które sprzedajemy w sklepie internetowym. Nie można bagatelizować wpływu, jaki zdjęcia reklamowe wywierają na klientów. Według najnowszych badań, większość konsumentów przy podejmowaniu decyzji kieruje się zmysłem wzroku. Dlatego właśnie...
Jak prowadzić biznes internetowy i nie zbankrutować
Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że – w przeciwieństwie do stacjonarnego sklepu – prowadzenie firmy opartej głównie na handlu internetowym, niewiele kosztuje. Nic bardziej mylnego. To prawda, że korzystając z sieci Internet nie trzeba płacić tak wysokich rachunków, ani opłat za czynsz. Jednak trzeba liczyć się z inn mi wydatkami. Samo utrzymanie serwisu wymaga płacenia miesięcznego abonamentu. Co zrobić, żeby w...
Czy kampania reklamowa musi być trudna?
Wiele firm pragnie szeroko rozreklamować swoją działalność, by – jeśli możliwe – w krótkim czasie dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby odbiorców. To niełatwe zadanie. Jeden człowiek to zdecydowanie za mało, aby poradzić sobie ze wszystkimi wyzwaniami, jakie wiążą się z prowadzeniem kampanii reklamowej. Z drugiej strony, angażowanie zespołu pracowników, może się okazać zbyt dużym obciążeniem dla firmy i zagrozić załamaniem...
Najnowsze komentarze