Reklama – klucz do zarabiania w Internecie

Na czym zarobić w Internecie, jeśli nie na reklamach? Przedsiębiorcy i ludzie z pasjami tworzą wymyślne portale i witryny nie tyko po to, by prezentować swoje treści albo rozwijać zainteresowania, ale przede wszystkim w tym celu, by przyciągnąć odwiedzających. Im większa liczba przeglądających stronę www, tym większe zainteresowanie ze strony reklamodawców. Ale w jaki sposób na tym zarabiać? Odpowiedzią jest wyjaśnienie sposobu działania systemu ppc, który jest stosowany w większości wypadków.

 

Wyobraźmy sobie czytelnika, który lubi treści zamieszczane na prowadzonej przez nas stronie. Czyta je, przegląda, a może nawet zgadza się z poglądami. Wtedy po boku widzi ciekawą reklamę. Przykuwa ona jego wzrok i zachęca do kupna. Często jest dostosowana do jego zainteresowań – wszystko dzięki wszechobecnemu dziś szpiegowaniu naszej tożsamości. Wreszcie na nią klika. Wtedy rozpoczyna się proces ppc. Dom medialny, który nadaje reklamę i wykupił wspomniane miejsce, otrzymuje informację o ilości kliknięć i o tym, z jakiej strony pochodzą. Za każde z nich jest zobowiązany nam zapłacić. W skali miesiąca mogą to być spore sumy.

 

Author: warsztaty-fotograficzne.pl