Agencja interaktywna – czym się zajmuje?
Agencje interaktywne od lat mają mnóstwo pracy: szybki rozwój handlu internetowego sprawia, że przedsiębiorcy coraz częściej inwestują w swoje własne sklepy internetowe. Duża konkurencja sprawia jednak, że wypromowanie się może być bardzo czasochłonne. To właśnie agencje kreatywne zajmują się kompleksowym opracowywaniem strategii marketingu internetowego. Skupiają się oni przede wszystkich na głównych czynnikach, które mogą spowodować...
Agencja reklamowa – kiedy warto skorzystać z jej usług?
Każdy, kto rozpoczynał prowadzenie własnej działalności gospodarczej, stanął przed zadaniem rozreklamowania swojego biznesu. Jak inwestować w reklamę by mogła się ona zwrócić? Na to pytanie znają odpowiedź agencje reklamowe. Często jednak agencje zajmują się przede wszystkim wykonywaniem grafik internetowym, projektami wizytówek czy ulotek – rzadziej możemy trafić na agencję, która opracuje całą strategię marketingową...
Pozycjonowanie – dlaczego jest takie ważne?
Pozycjonowanie stron internetowych polega na doborze słów i fraz, które najczęściej powtarzają się w wynikach wyszukiwań przez użytkowników podczas korzystania z wyszukiwarek internetowych. Artykuły, które zawierają odpowiednie frazy, mogą uzyskiwać lepsze (czyli wyższe) pozycje w wyszukiwaniach. Dlaczego jest to takie ważne? Zwykle osoby, które szukają konkretnego produktu lub porady na dany temat, wchodzą na zaledwie kilka...
Zmiana nazwy strony internetowej – jak nie stracić odbiorców?
Podczas zmiany nazwy strony internetowej zwykle tracimy naszych odbiorców. Nic dziwnego – jeśli prowadziliśmy stronę przez długi czas to nie tylko zagościła ona w świadomości użytkowników, ale również osiągała lepsze wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Jak więc przenieść stronę tak, by móc utrzymać poprzednią popularność? Odpowiedzią jest użycie specjalnej funkcji przeniesienia permanentnego, które może zostać wykonane przez...
Najnowsze komentarze