Popularne w Internecie tematy
Aby uzyskać wysoką liczbę wyświetleń serwisu internetowego, nie wystarczy przygotować ciekawy, przykuwający uwagę layout. Potrzeba czegoś, co nie daje się zmierzyć w kilobajtach – dobrego pomysłu. Temat, motto, myśl przewodnia – bez względu na to, jakiej nazwy użyjemy, chodzi o to, by przyciągnąć czytelników właśnie do nas. Ostatnimi czasy bardzo wiele mówi się na temat zarabiania pieniędzy bez wychodzenia z domu. Chodzi o...
Czy portal społecznościowy może pomóc w biznesie?
Żyjemy w erze wszechobecnych portali społecznościowych. Niemalże każdy posiada swój profil, na którym udostępnia pewne podstawowe dane osobowe. Z punktu widzenia przedsiębiorcy, który sprzedaje towary lub usługi w Internecie, najważniejszą informacją jest ta, która dotyczy zainteresowań i potrzeb, a także zasobności portfela, potencjalnego klienta. Jak wykorzystać portale społecznościowe do zarabiania pieniędzy? Czy w ogóle mogą jakoś...
Tworzymy sklep internetowy
Kiedy działalność gospodarcza, polegająca na prowadzeniem stacjonarnego sklepu z odzieżą damską, się rozwija, nadchodzi czas na to, by pomyśleć o rozwoju. Wielu przedsiębiorców jest zdania, że ich zyski się zwiększają, niekiedy nawet dwukrotnie, gdy inwestują w rozwój sprzedaży internetowej. Jak założyć swój pierwszy sklep w sieci? Niektórzy wykorzystują w tym celu wiedzę z zakresu HTML, którą zdobyli jeszcze w szkole. Trzeba jednak...
Jak prowadzić biznes internetowy i nie zbankrutować
Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że – w przeciwieństwie do stacjonarnego sklepu – prowadzenie firmy opartej głównie na handlu internetowym, niewiele kosztuje. Nic bardziej mylnego. To prawda, że korzystając z sieci Internet nie trzeba płacić tak wysokich rachunków, ani opłat za czynsz. Jednak trzeba liczyć się z inn mi wydatkami. Samo utrzymanie serwisu wymaga płacenia miesięcznego abonamentu. Co zrobić, żeby w...
Czy kampania reklamowa musi być trudna?
Wiele firm pragnie szeroko rozreklamować swoją działalność, by – jeśli możliwe – w krótkim czasie dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby odbiorców. To niełatwe zadanie. Jeden człowiek to zdecydowanie za mało, aby poradzić sobie ze wszystkimi wyzwaniami, jakie wiążą się z prowadzeniem kampanii reklamowej. Z drugiej strony, angażowanie zespołu pracowników, może się okazać zbyt dużym obciążeniem dla firmy i zagrozić załamaniem...
Najnowsze komentarze