Zalety domów mediowych
Samodzielne prowadzenie zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej może się okazać bardzo wyczerpujące. Dodatkowo, wiąże się z ponoszeniem wysokich kosztów, które mogą odbić się na budżecie firmy. W skrajnych przypadkach, angażowanie się w taką działalność stacza przedsiębiorstwo po równi pochyłej i doprowadza do jego zamknięcia. Tego byśmy nie chcieli! Co zatem zrobić? Jak w każdym innym przypadku, należy przyjąć pomoc. ...
Jak być zauważonym w stolicy?
Jeżeli prowadzenie własnej firmy nazwiemy trudnym, to co powiedzieć o działalności w stolicy? Warszawa jest najbardziej zatłoczonym miastem Polski, i to na każdej płaszczyźnie. Oznacza to, że przedsiębiorstwa rosną tam jak grzyby po deszczu. Wszędzie ich pełno i nietrudno jest pogubić się w tym gąszczu informacji i adresów. Co zrobić, aby przebić się przez tłum i dotrzeć do potencjalnych klientów? Należy wykorzystywać to, co zwykle...
Jak promować swoją stronę?
Czym byłby serwis internetowy bez odpowiedniej promocji? Na świecie istnieją miliardy stron www, a więc przeciętny użytkownik sieci w ciągu swojego życia zobaczy jedynie drobny ułamek tej oszałamiającej liczby. Ponieważ chcemy zarobić w świecie e-handlu, zależy nam, by znaleźć się we wspomnianym procencie. Chcemy przyciągnąć wzrok internauty i osiągnąć jeszcze jeden cel – skłonić go do zakupów u nas, a jednocześnie do porzucenia...
Zdobywanie klientów w Internecie
Internetowy biznes nie miałby żadnej racji bytu, gdyby nie ciągły napływ klientów odwiedzających serwis. W jaki sposób ich zdobyć i przyciągnąć, by zachęceni obejrzeli prezentowane przez nas treści? Można wykorzystać zabieg, nazywany pozycjonowaniem, a w dużym uproszczeniu SEO. Co to takiego? To działania mające na celu powiązanie strony internetowej z setkami, a nawet tysiącami artykułów zawierających kluczowe frazy. ...
Kupić domenę w Internecie – co dalej?
Prowadzenie handlu z wykorzystaniem sieci Internet zawsze zaczyna się od wyboru i zakupu odpowiedniej domeny, czyli elektronicznego odpowiednika adresu. Dobrze, gdy zawiera dobrze znane i szeroko rozpowszechnione rozszerzenie, dla przykładu. com lub. pl. Tak sformułowany adres internetowy jest nie tylko łatwy do zapamiętania, ale też przykuwa uwagę, gdy zostanie umieszczony na ulotkach i banerach reklamowych. Należy jednak wspomnieć,...
Najnowsze komentarze