Stylistyka strony internetowej
sie05

Stylistyka strony internetowej

Wygląda naszej strony internetowy jest niezwykle ważny: to on tworzy pierwsze wrażenie i sprawia, że nasi użytkownicy spędzają na niej większą ilość czasu. Jak więc zaprojektować stronę, która nie będzie nudna, ale równocześnie nie przytłoczy użytkownika nadmiarem wzorów i kolorów. W trakcie wybierania kolorystyki musimy zachować równowagę między kontrastem a spójnością. Kontrast pozwoli na wyróżnienie nagłówków, tytułów czy...

Read More
Kiedy skorzystać z oferty agencji graficznych?
lip11

Kiedy skorzystać z oferty agencji graficznych?

Praca agencji graficznych z pewnością doceniane są przez każdego, kto kiedykolwiek musiał zająć się reklamą własnego przedsiębiorstwa. Agencje graficzne działają już na początkowych etapach reklamy: to one często odpowiedzialne są za stworzenie logotypu oraz pierwszych grafik, które zostaną umieszczone na stronach internetowych firmy. Ale to nie jedyna część procesu reklamowego, którą zajmują się agencje graficzne! Często...

Read More
Prowadzenie stron internetowych – kogo wybrać do obsługi?
cze30

Prowadzenie stron internetowych – kogo wybrać do obsługi?

Prowadzenie stron internetowych może być zajęciem bardzo czasochłonnym – szczególnie, jeśli tych stron posiadamy kilka lub kilkanaście, bądź podany adres jest jedynie dodatkiem do naszej działalności (na przykład sklepem internetowym bądź blogiem tematycznym, na którym również reklamujemy swoje usługi). Jeśli odpuszczamy działalność na stronie jest to moment, w którym warto zastanowić się nad znalezieniem kompetentnej osoby,...

Read More
Agencja reklamowa – kiedy warto skorzystać z jej usług?
cze11

Agencja reklamowa – kiedy warto skorzystać z jej usług?

Każdy, kto rozpoczynał prowadzenie własnej działalności gospodarczej, stanął przed zadaniem rozreklamowania swojego biznesu. Jak inwestować w reklamę by mogła się ona zwrócić? Na to pytanie znają odpowiedź agencje reklamowe. Często jednak agencje zajmują się przede wszystkim wykonywaniem grafik internetowym, projektami wizytówek czy ulotek – rzadziej możemy trafić na agencję, która opracuje całą strategię marketingową...

Read More
Zmiana nazwy strony internetowej – jak nie stracić odbiorców?
maj30

Zmiana nazwy strony internetowej – jak nie stracić odbiorców?

Podczas zmiany nazwy strony internetowej zwykle tracimy naszych odbiorców. Nic dziwnego – jeśli prowadziliśmy stronę przez długi czas to nie tylko zagościła ona w świadomości użytkowników, ale również osiągała lepsze wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Jak więc przenieść stronę tak, by móc utrzymać poprzednią popularność? Odpowiedzią jest użycie specjalnej funkcji przeniesienia permanentnego, które może zostać wykonane przez...

Read More