Czy rozdawanie ulotek to dobra metoda promocji?

Słysząc słowo reklama, niejeden od razu przypomina sobie bloki krótkich filmów, zamieszczane i emitowane w telewizji, by zachęcić do kupna produktów lub do skorzystania z usług konkretnej firmy. Jest to poprawne skojarzenie, jednak mało który początkujący przedsiębiorca może pozwolić sobie na tak drogie rozwiązanie. Jak wynika z sondaży, kampania reklamowa z użyciem stacji telewizyjnych, wymaga zakupu od domu medialnego odpowiedniego czasu na antenie, a to może kosztować od kilkunastu do kilkuset tysięcy złotych.

 

Wiąże się co prawda ze zwiększonymi obrotami, ale mierzmy siły na zamiary. Czy w takim razie istnieje alternatywa? Dawniej, zanim jeszcze reklamy telewizyjne były tak ofensywnie wykorzystywane do pozyskiwania nowych klientów, cały rynek bazował na rozdawnictwie ulotek. Kampania reklamowa polegająca na wydrukowaniu, a następnie doręczeniu do skrzynek adresatów wydrukowanych, kolorowych informatorów, może być bardzo dobrym pomysłem na początek. Co zawrzeć w treści ulotki? Na pierwszym planie powinny być widoczne świetne zdjęcia, które przedstawiają szczęśliwych ludzi. Dalej można zamieścić szerszy opis swojej działalności.

 

Author: warsztaty-fotograficzne.pl