Czym jest hosting stron internetowych?
Hostingiem stron internetowych z pewnością interesował się każdy, kto kiedykolwiek myślał o założeniu własnej strony internetowej. Czym jest jednak hosting? Najprościej mówiąc jest to udostępnienie przez serwerownię miejsca na dyskach. Dostawca hostingu witryn posiada serwery, które są wypożyczane przez klientów, dzięki czemu mogą oni otworzyć własną stronę internetową. W zależności od rodzaju hostingu oraz samego serwera możemy mieć...
Czym zajmuje się agencja social media?
Dziś niemal każda firma posiada swoje strony w różnych social mediach. Fanpage na Facebooku pomaga w codziennej reklamie i utrzymywaniu kontaktu z klientami, blogi podpięte pod sklepy internetowe pełnią funkcję optymalizacyjną, coraz częściej także niewielkie przedsiębiorstwa wykorzystują inne media społecznościowe do reklamowania swoich produktów. Właśnie tym zajmują się agencje social media. Oferują oni opracowywanie...
Pozycjonowanie – czy warto korzystać z pomocy agencji?
Pozycjonowanie jest elementem marketingowym, które może znacząco zwiększyć liczbę wejść na naszą stronę. Doskonale sprawdza się w przypadku blogów, ale również i sklepów internetowych. Dołączenie działu z poradami branżowymi czy rankingami produktów sprawia, że w konkretnych artykułach możemy zawrzeć frazy, które często pojawiają się wśród wyszukiwań naszych klientów. Pozwala to na plasowanie się na wyższych miejscach w...
Tworzenie strony internetowej – o czym warto pamiętać?
Tworzenie nowej strony jest procesem bardzo czasochłonnym i często wymagającym poświęcenia dużej ilości kapitału. Projektowaniem i tworzeniem stron internetowych zajmują się agencje, które posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie, jednak to od nas – przedsiębiorców i właścicieli różnych marek – zależy końcowy wygląd strony. Musimy pamiętać, że to pod nasze wytyczne będzie wykonany projekt. Przed podjęciem decyzji co...
Agencja reklamowa – kiedy warto skorzystać z jej usług?
Każdy, kto rozpoczynał prowadzenie własnej działalności gospodarczej, stanął przed zadaniem rozreklamowania swojego biznesu. Jak inwestować w reklamę by mogła się ona zwrócić? Na to pytanie znają odpowiedź agencje reklamowe. Często jednak agencje zajmują się przede wszystkim wykonywaniem grafik internetowym, projektami wizytówek czy ulotek – rzadziej możemy trafić na agencję, która opracuje całą strategię marketingową...
Najnowsze komentarze