AdWords – co to jest?
W ramach rozpoczęcia kampanii reklamowej w sieci, warto zorientować się w możliwościach, które oferuje nam Internet. Z pewnością najbardziej popularne są narzędzia Google – AdWords to rodzaj systemu, który wykorzystywany jest do tworzenia i wyświetlania całych kampanii reklamowych. Największą zaletą wykorzystania systemu AdWords jest stosunkowo niska cena i możliwość doprecyzowania grupy odbiorców, dzięki czemu nasza reklama...
Strona internetowa – jaka powinna być, by zdobywać więcej użytkowników?
Strona internetowa jest narzędzie, które wykorzystywane jest powszechnie przez przedsiębiorców. Korzystają oni z tworzenia zarówno stron wizytówek, które posiadają jedynie dane kontaktowe i charakterystykę przedsiębiorstwa, jak i tworzą całe rozbudowane sklepy internetowe. Aby założyć swoją stronę internetową oczywiście musimy znaleźć osobę, która jest specjalistą z zakresu grafiki komputerowej oraz projektowania stron WWW. Jednak to...
Jaką formę reklamy w sieci wybrać?
Każdy początkujący przedsiębiorca zastanawia się nad wyborem formy reklamy. Musi ona być skuteczna, ale również na samym początku zależy nam, żeby nie była zbyt droga. Z pewnością najwięcej możliwości na tanią i skuteczną reklamę daje nam Internet. To tutaj znajdziemy portale społecznościowe, które pozwalają na dotarcie do grup potencjalnych klientów. Możemy również skorzystać z narzędzi, które oferują nam najpopularniejsze...
Reklamowanie produktu na Youtube
Reklama przez Internet to z pewnością najszybsza i najbardziej skuteczna forma prowadzenia marketingu. Reklamę prowadzi się zarówno poprzez narzędzia popularnych wyszukiwarek internetowych, jak i bezpośrednio na portalach społecznościowych i serwisach rozrywkowych. Jednym z takich serwisów jest Youtube – strona, na której użytkownicy mogą zamieszczać swoje filmy video. Oglądanie i zamieszczanie filmów i teledysków na stronie...
Wideo kampanie reklamowe – jak obliczyć koszty?
Kampanie reklamowe w Internecie to bez wątpienia najszybszy i jeden z tańszych sposobów na rozreklamowanie własnego przedsiębiorstwa. Dużą zaletą wykorzystania różnych portali internetowych do celów marketingowych jest ich skuteczność: zamiast wyświetlania każdej przypadkowej osobie naszej reklamy, różne systemy opracowały możliwość dotarcia do tych osób, które mogłyby być zainteresowane naszą ofertą i w przyszłości mogą stać się...
Najnowsze komentarze