Jak promować swoją stronę?
Czym byłby serwis internetowy bez odpowiedniej promocji? Na świecie istnieją miliardy stron www, a więc przeciętny użytkownik sieci w ciągu swojego życia zobaczy jedynie drobny ułamek tej oszałamiającej liczby. Ponieważ chcemy zarobić w świecie e-handlu, zależy nam, by znaleźć się we wspomnianym procencie. Chcemy przyciągnąć wzrok internauty i osiągnąć jeszcze jeden cel – skłonić go do zakupów u nas, a jednocześnie do porzucenia...
Jak rozwijać serwis internetowy?
Posiadanie serwisu internetowego to wspaniały sposób na biznes. Umożliwia pracę zdalną, bez wychodzenia z domu, a przy tym uzyskiwanie bardzo przyzwoitego wynagrodzenia. W ostatnich czasach, w związku ze stałe zwiększającą się liczbą użytkowników smartfonów i tabletów, prym wiodą serwisy zoptymalizowane pod kontem aplikacji zainstalowanych w urządzeniach przenośnych. Czy tworzenie aplikacji mobilnych to zadanie dla amatorów?...
Jak dobrze sprzedać pomysł na internetowy biznes?
Stało się! Jesteś właścicielem domeny internetowej. To wstęp do założenia dobrego biznesu, który może z czasem zacząć przynosić dochód pasywny. Jakie tematy będą przyciągać osoby przeglądające wirtualną sieć? Wielką popularnością cieszą się serwisy skupione na promowaniu motoryzacji lub publikowaniu najnowszych wyników sportowych. Inne niszowe branże to zakłady bukmacherskie albo serwisy aukcyjne i społecznościowe. Prawdziwy zarobek...
Jak skutecznie kupować online?
Wielu konsumentów zauważa, że kupowanie towarów za pośrednictwem Internetu, na przykład pewnego znanego serwisu aukcyjnego, ma tę zaletę, że pozwala oszczędzić pieniądze. Jeżeli rzeczywiście zależy wam na oszczędnościach, serdecznie zachęcamy do tego, by przyjrzeć się, jak działają dedykowane sklepy internetowe. W przeciwieństwie do swoich kuzynów, którzy to posiadają szeroki asortyment, omawiane przez nas placówki handlowe...
Czy rozdawanie ulotek to dobra metoda promocji?
Słysząc słowo reklama, niejeden od razu przypomina sobie bloki krótkich filmów, zamieszczane i emitowane w telewizji, by zachęcić do kupna produktów lub do skorzystania z usług konkretnej firmy. Jest to poprawne skojarzenie, jednak mało który początkujący przedsiębiorca może pozwolić sobie na tak drogie rozwiązanie. Jak wynika z sondaży, kampania reklamowa z użyciem stacji telewizyjnych, wymaga zakupu od domu medialnego odpowiedniego...
Najnowsze komentarze