Udana grafika to udana reklama
Czy próbowaliście kiedyś własnoręcznie, bez używania profesjonalnych narzędzi, przygotować reklamę do wyświetlenia na stronie www? Jeżeli tak, to wiecie jak trudne jest to zadanie. Osoby, które nie dysponują sprzętem potrzebnym przy tego typu zadaniach, mogą nie poradzić sobie z problemami i technicznymi niuansami, powstałymi w czasie realizacji projektu. Na przykład nie wystarczy użyć wysokiej jakości zdjęcia. Jego format i sposób...
Zwiększamy liczbę wyświetleń na stronie internetowej
Cały zysk związany z internetowym biznesem ma ścisły związek z tym jak wiele wyświetleń i odsłon uzbiera nasz serwis. Reklamodawcy wiele płacą, jeśli strona jest odwiedzana przez kilkanaście tysięcy osób dziennie. By uzyskać tak wyśmienity wynik, potrzebny jest niemały wysiłek. Po pierwsze, portal musi poruszać temat, który jest interesujący. Co więcej, styl, w którym będzie prowadzony, ma przyciągać. Teksty muszą być pisane z...
Popularne w Internecie tematy
Aby uzyskać wysoką liczbę wyświetleń serwisu internetowego, nie wystarczy przygotować ciekawy, przykuwający uwagę layout. Potrzeba czegoś, co nie daje się zmierzyć w kilobajtach – dobrego pomysłu. Temat, motto, myśl przewodnia – bez względu na to, jakiej nazwy użyjemy, chodzi o to, by przyciągnąć czytelników właśnie do nas. Ostatnimi czasy bardzo wiele mówi się na temat zarabiania pieniędzy bez wychodzenia z domu. Chodzi o...
Tworzymy sklep internetowy
Kiedy działalność gospodarcza, polegająca na prowadzeniem stacjonarnego sklepu z odzieżą damską, się rozwija, nadchodzi czas na to, by pomyśleć o rozwoju. Wielu przedsiębiorców jest zdania, że ich zyski się zwiększają, niekiedy nawet dwukrotnie, gdy inwestują w rozwój sprzedaży internetowej. Jak założyć swój pierwszy sklep w sieci? Niektórzy wykorzystują w tym celu wiedzę z zakresu HTML, którą zdobyli jeszcze w szkole. Trzeba jednak...
Jak być zauważonym w stolicy?
Jeżeli prowadzenie własnej firmy nazwiemy trudnym, to co powiedzieć o działalności w stolicy? Warszawa jest najbardziej zatłoczonym miastem Polski, i to na każdej płaszczyźnie. Oznacza to, że przedsiębiorstwa rosną tam jak grzyby po deszczu. Wszędzie ich pełno i nietrudno jest pogubić się w tym gąszczu informacji i adresów. Co zrobić, aby przebić się przez tłum i dotrzeć do potencjalnych klientów? Należy wykorzystywać to, co zwykle...
Najnowsze komentarze