Kampania reklamowa na Youtubie
Kampanie reklamowe na Youtubie stają się coraz bardziej popularne także wśród młodych przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność gospodarczą. Dostępność, atrakcyjne ceny oraz intuicyjny i prosty system budowania kampanii reklamowej sprawia, że jest on dostępny nie tylko – jak było do niedawna – dla gigantów z branży, ale również dla małych, lokalnych przedsiębiorstw, które dopiero rozpoczynają swoją...
Wideo kampanie reklamowe – jak obliczyć koszty?
Kampanie reklamowe w Internecie to bez wątpienia najszybszy i jeden z tańszych sposobów na rozreklamowanie własnego przedsiębiorstwa. Dużą zaletą wykorzystania różnych portali internetowych do celów marketingowych jest ich skuteczność: zamiast wyświetlania każdej przypadkowej osobie naszej reklamy, różne systemy opracowały możliwość dotarcia do tych osób, które mogłyby być zainteresowane naszą ofertą i w przyszłości mogą stać się...
Na co zwrócić uwagę podczas wyboru hostingu?
Podczas szukania odpowiedniego hostingu musimy zwrócić uwagę na bardzo wiele czynników, które mogą oddziaływać na naszą wygodę korzystania ze strony internetowej i końcowe koszty użytkowania. Musimy zwrócić uwagę na pojemność wypożyczanego serwera oraz miesięczny i roczny limit transferu danych. Warto również korzystać z usług renomowanych dostawców: przeczytanie opinii o naszych kandydatach może uchronić nas przed wybraniem hostingu...
Czym jest hosting stron internetowych?
Hostingiem stron internetowych z pewnością interesował się każdy, kto kiedykolwiek myślał o założeniu własnej strony internetowej. Czym jest jednak hosting? Najprościej mówiąc jest to udostępnienie przez serwerownię miejsca na dyskach. Dostawca hostingu witryn posiada serwery, które są wypożyczane przez klientów, dzięki czemu mogą oni otworzyć własną stronę internetową. W zależności od rodzaju hostingu oraz samego serwera możemy mieć...
Pozycjonowanie – czy warto korzystać z pomocy agencji?
Pozycjonowanie jest elementem marketingowym, które może znacząco zwiększyć liczbę wejść na naszą stronę. Doskonale sprawdza się w przypadku blogów, ale również i sklepów internetowych. Dołączenie działu z poradami branżowymi czy rankingami produktów sprawia, że w konkretnych artykułach możemy zawrzeć frazy, które często pojawiają się wśród wyszukiwań naszych klientów. Pozwala to na plasowanie się na wyższych miejscach w...
Najnowsze komentarze