Zdobywanie klientów w Internecie
Internetowy biznes nie miałby żadnej racji bytu, gdyby nie ciągły napływ klientów odwiedzających serwis. W jaki sposób ich zdobyć i przyciągnąć, by zachęceni obejrzeli prezentowane przez nas treści? Można wykorzystać zabieg, nazywany pozycjonowaniem, a w dużym uproszczeniu SEO. Co to takiego? To działania mające na celu powiązanie strony internetowej z setkami, a nawet tysiącami artykułów zawierających kluczowe frazy. ...
Czy można coś sprzedać w stolicy?
Jeżeli prowadząc działalność gospodarczą zauważyłeś, że pod wieloma względami rynek konsumentów w Polsce jest nasycony, to pamiętaj, że w obszarze miasta stołecznego Warszawy, tendencja ta znacząco się pogłębia. Stolica ma tę zaletę, a jednocześnie i wadę, iż mnóstwo w niej rozmaitych firm oraz lokali wykorzystywanych jako restauracje, magazyny lub sklepy. Czy w takich warunkach można zarobić godziwe pieniądze? Tak naprawdę, wiele...
Jaką domenę wybrać?
Przy zakładaniu internetowego serwisu, zajmującego się e-handlem, bardzo ważny jest właściwy wybór domeny. Można wręcz powiedzieć, że jest kluczowy dla powodzenia całego przedsięwzięcia. Dlaczego tak wiele zależy od tych kilku liter poprzedzonych kropką? Ponieważ raz wybrane, najczęściej stają się niemożliwe do zmiany. Adres internetowy sklepu, co oczywiste – zawierający domenę w postaci rozszerzenia – będzie pojawiał się...
Czy Internet to żyła złota?
Prowadzenie przedsiębiorstwa to wymagająca praca. Chodzi nie tylko o to, by zbilansować zyski i straty, ale też szukać nowych sposobów na inwestowanie swoich aktywów. Niektórzy właściciele firm decydują się na to, by wprowadzić swój biznes na szerokie wody Internetu. Czy globalna sieć można przyrównać do żyły złota? W pewnym sensie tak, dzięki odpowiednio pozycjonowanej stronie internetowej, nasza oferta może dotrzeć do szerokiego...
Czy rozdawanie ulotek to dobra metoda promocji?
Słysząc słowo reklama, niejeden od razu przypomina sobie bloki krótkich filmów, zamieszczane i emitowane w telewizji, by zachęcić do kupna produktów lub do skorzystania z usług konkretnej firmy. Jest to poprawne skojarzenie, jednak mało który początkujący przedsiębiorca może pozwolić sobie na tak drogie rozwiązanie. Jak wynika z sondaży, kampania reklamowa z użyciem stacji telewizyjnych, wymaga zakupu od domu medialnego odpowiedniego...
Najnowsze komentarze