Kampanie reklamowe na Youtubie stają się coraz bardziej popularne także wśród młodych przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność gospodarczą. Dostępność, atrakcyjne ceny oraz intuicyjny i prosty system budowania kampanii reklamowej sprawia, że jest on dostępny nie tylko – jak było do niedawna – dla gigantów z branży, ale również dla małych, lokalnych przedsiębiorstw, które dopiero rozpoczynają swoją ekspansję w sieci.
Reklama na Youtubie ma jedną zasadniczą przewagę nad tradycyjnymi formami przekazu obrazów i dźwięków w postaci spotów telewizyjnych – inteligentny algorytm zbiera dane o użytkownikach a następnie pozwala dopasować reklamodawcom reklamę do grupy odbiorców. Youtube oferuje nam takie kryteria jak zainteresowania (nawet 100 różnych!), które w przypadku konkretnych osób objawiają się na przykład poprzez oglądanie filmów o wybranej charakterystyce. Możemy również swoją grupę docelową wybrać w oparciu o lokalizację (co przydatne jest przede wszystkim dla lokalnych przedsiębiorstw) oraz o dane demograficzne (szczególnie w przypadku branży typowo kobiecych lub typowo męskich).
Najnowsze komentarze