Wideo kampanie reklamowe – jak obliczyć koszty?
sie30

Wideo kampanie reklamowe – jak obliczyć koszty?

Kampanie reklamowe w Internecie to bez wątpienia najszybszy i jeden z tańszych sposobów na rozreklamowanie własnego przedsiębiorstwa. Dużą zaletą wykorzystania różnych portali internetowych do celów marketingowych jest ich skuteczność: zamiast wyświetlania każdej przypadkowej osobie naszej reklamy, różne systemy opracowały możliwość dotarcia do tych osób, które mogłyby być zainteresowane naszą ofertą i w przyszłości mogą stać się...

Read More
Stylistyka strony internetowej
sie05

Stylistyka strony internetowej

Wygląda naszej strony internetowy jest niezwykle ważny: to on tworzy pierwsze wrażenie i sprawia, że nasi użytkownicy spędzają na niej większą ilość czasu. Jak więc zaprojektować stronę, która nie będzie nudna, ale równocześnie nie przytłoczy użytkownika nadmiarem wzorów i kolorów. W trakcie wybierania kolorystyki musimy zachować równowagę między kontrastem a spójnością. Kontrast pozwoli na wyróżnienie nagłówków, tytułów czy...

Read More
Pozycjonowanie – czy warto korzystać z pomocy agencji?
lip22

Pozycjonowanie – czy warto korzystać z pomocy agencji?

Pozycjonowanie jest elementem marketingowym, które może znacząco zwiększyć liczbę wejść na naszą stronę. Doskonale sprawdza się w przypadku blogów, ale również i sklepów internetowych. Dołączenie działu z poradami branżowymi czy rankingami produktów sprawia, że w konkretnych artykułach możemy zawrzeć frazy, które często pojawiają się wśród wyszukiwań naszych klientów.   Pozwala to na plasowanie się na wyższych miejscach w...

Read More
Kiedy skorzystać z oferty agencji graficznych?
lip11

Kiedy skorzystać z oferty agencji graficznych?

Praca agencji graficznych z pewnością doceniane są przez każdego, kto kiedykolwiek musiał zająć się reklamą własnego przedsiębiorstwa. Agencje graficzne działają już na początkowych etapach reklamy: to one często odpowiedzialne są za stworzenie logotypu oraz pierwszych grafik, które zostaną umieszczone na stronach internetowych firmy. Ale to nie jedyna część procesu reklamowego, którą zajmują się agencje graficzne! Często...

Read More
Prowadzenie stron internetowych – kogo wybrać do obsługi?
cze30

Prowadzenie stron internetowych – kogo wybrać do obsługi?

Prowadzenie stron internetowych może być zajęciem bardzo czasochłonnym – szczególnie, jeśli tych stron posiadamy kilka lub kilkanaście, bądź podany adres jest jedynie dodatkiem do naszej działalności (na przykład sklepem internetowym bądź blogiem tematycznym, na którym również reklamujemy swoje usługi). Jeśli odpuszczamy działalność na stronie jest to moment, w którym warto zastanowić się nad znalezieniem kompetentnej osoby,...

Read More