Jak prowadzić biznes internetowy i nie zbankrutować
Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że – w przeciwieństwie do stacjonarnego sklepu – prowadzenie firmy opartej głównie na handlu internetowym, niewiele kosztuje. Nic bardziej mylnego. To prawda, że korzystając z sieci Internet nie trzeba płacić tak wysokich rachunków, ani opłat za czynsz. Jednak trzeba liczyć się z inn mi wydatkami. Samo utrzymanie serwisu wymaga płacenia miesięcznego abonamentu. Co zrobić, żeby w...
Czy kampania reklamowa musi być trudna?
Wiele firm pragnie szeroko rozreklamować swoją działalność, by – jeśli możliwe – w krótkim czasie dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby odbiorców. To niełatwe zadanie. Jeden człowiek to zdecydowanie za mało, aby poradzić sobie ze wszystkimi wyzwaniami, jakie wiążą się z prowadzeniem kampanii reklamowej. Z drugiej strony, angażowanie zespołu pracowników, może się okazać zbyt dużym obciążeniem dla firmy i zagrozić załamaniem...
Zalety domów mediowych
Samodzielne prowadzenie zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej może się okazać bardzo wyczerpujące. Dodatkowo, wiąże się z ponoszeniem wysokich kosztów, które mogą odbić się na budżecie firmy. W skrajnych przypadkach, angażowanie się w taką działalność stacza przedsiębiorstwo po równi pochyłej i doprowadza do jego zamknięcia. Tego byśmy nie chcieli! Co zatem zrobić? Jak w każdym innym przypadku, należy przyjąć pomoc. ...
Jak być zauważonym w stolicy?
Jeżeli prowadzenie własnej firmy nazwiemy trudnym, to co powiedzieć o działalności w stolicy? Warszawa jest najbardziej zatłoczonym miastem Polski, i to na każdej płaszczyźnie. Oznacza to, że przedsiębiorstwa rosną tam jak grzyby po deszczu. Wszędzie ich pełno i nietrudno jest pogubić się w tym gąszczu informacji i adresów. Co zrobić, aby przebić się przez tłum i dotrzeć do potencjalnych klientów? Należy wykorzystywać to, co zwykle...
Jak promować swoją stronę?
Czym byłby serwis internetowy bez odpowiedniej promocji? Na świecie istnieją miliardy stron www, a więc przeciętny użytkownik sieci w ciągu swojego życia zobaczy jedynie drobny ułamek tej oszałamiającej liczby. Ponieważ chcemy zarobić w świecie e-handlu, zależy nam, by znaleźć się we wspomnianym procencie. Chcemy przyciągnąć wzrok internauty i osiągnąć jeszcze jeden cel – skłonić go do zakupów u nas, a jednocześnie do porzucenia...
Najnowsze komentarze