Wideo kampanie reklamowe – jak obliczyć koszty?

Kampanie reklamowe w Internecie to bez wątpienia najszybszy i jeden z tańszych sposobów na rozreklamowanie własnego przedsiębiorstwa. Dużą zaletą wykorzystania różnych portali internetowych do celów marketingowych jest ich skuteczność: zamiast wyświetlania każdej przypadkowej osobie naszej reklamy, różne systemy opracowały możliwość dotarcia do tych osób, które mogłyby być zainteresowane naszą ofertą i w przyszłości mogą stać się naszymi potencjalnymi klientami. Równie popularne są kampanie na Youtube.

 

Sposób ten jest jednak droższy niż używanie mediów społecznościowych lub wyszukiwarek internetowych. Youtube oferuje możliwość wprowadzenia niewielkiej reklamy w formie baneru, która będzie wyświetlana w trakcie filmu lub wideoklipu oraz takie, które poprzedzają lub przerywają film w formie spotu reklamowego. Ten drugi sposób może być jednak droższy: samo nakręcenie i dopracowanie reklamy kosztuje dużo więcej niż nieruchome, graficzne lub fotograficzne przedstawienie naszej oferty. Zaletą wykorzystania Youtube do reklamowania własnej firmy jest fakt, że możemy wybrać opcję płacenia za jedno kliknięcie przez użytkownika w nasz baner lub link do sklepu internetowego.

 

Author: warsztaty-fotograficzne.pl